Regulamin

1. SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ

Towary w naszym sklepie internetowym można zamówić poprzez:

  • prawidłowo wypełniony formularz zamówienia w sklepie internetowym SECESJA.pl

  • e-mail, na adres: secesja@secesja.pl, podając zamówienie w treści lub załączniku (dokument tekstowy, arkusz kalkulacyjny, dokument HTML); należy wpisać numer katalogowy produktu, nazwę, ilość, cenę oraz dane zamawiającego (w przypadku klientów indywidualnych - imię i nazwisko, adres, e-mail lub telefon kontaktowy, w przypadku firm - pełną nazwę firmy, imię i nazwisko osoby zamawiającej, adres, e-mail lub telefon kontaktowy, jak również dodatkowo NIP) i adres dostawy

  • fax, na numer +48 012 656 20 91 - podając zamówienie w treści lub załączniku (dokument tekstowy, arkusz kalkulacyjny, dokument HTML); należy wpisać numer katalogowy produktu, nazwę, ilość, cenę oraz dane zamawiającego (w przypadku klientów indywidualnych - imię i nazwisko, adres, e-mail lub telefon kontaktowy, w przypadku firm - pełną nazwę firmy, imię i nazwisko osoby zamawiającej, adres, e-mail lub telefon kontaktowy, jak również dodatkowo NIP) i adres dostawy;

  • telefon, numer +48 012 656 57 59, +48  012 656 20 91 od poniedziałku do piątku,
    w godzinach 10:00 - 18:00

Istnieje możliwość wystawienia faktury VAT - prosimy o poinformowanie przy składaniu zamówienia.

2. FORMY PŁATNOŚCI

  • kurier za pobraniem - rozliczenie przez kuriera przy odbiorze przesyłki

  • przelew - rozliczenie jako przedpłata na konto firmy Sesesja, nr rach.:
    PEKAO SA o/Kraków
    23 1240 4432 1111 0000 4727 8651

towar wysyłany jest po otrzymaniu przelewu
  • gotówka - rozliczenie przy bezpośrednim odbiorze zamówionego asortymentu

W przypadku rozliczeń przelewem  zamówienie zostaje przyjęte w dniu, w którym środki znajdą się na koncie firmy Secesja lub zostaną podjęte w banku wystawcy czeku.

W przypadku rozliczeń zaliczeniem pocztowym lub gotówką zamówienie zostaje przyjęte w dniu otrzymania jego potwierdzenia przez klienta drogą e-mail, telefonicznie lub faxem.

3. ASORTYMENT

Wszystkie towary w asortymencie sklepu są produktami markowymi - co zapewnia ich najwyższą jakość.

Oferta jest ważna do wyczerpania zapasów.

Wszystkie ceny zawierają podatek VAT - są cenami brutto.

4. REKLAMACJE I ZWROTY

Reklamacje uwzględniamy jedynie w uzasadnionych przypadkach.

Wszelkie reklamacje należy składać via e-mail (secesja@secesja.pl) lub telefonicznie (+48 012 656 57 59).

Secesja nie przyjmuje żadnych przesyłek odsyłanych za pobraniem na koszt sklepu.

Masz prawo do zwrotu lub wymiany otrzymanego towaru bez podania przyczyny w nieuszkodzonym opakowaniu w ciągu 14 dni od otrzymania. Nie zapłacisz za transport powrotny, towar odbieramy we własnym zakresie.


5. DOSTAWY

Dostawy zamówień realizowane są przez naszych kurierów lub firmy kurierskie, spedycyjne - tak, aby zapewnić klientowi najlepszą jakość i najkrótszy czas realizacji.

Standardowo czas dostawy zamówienia to 3 dni robocze. Dostawy doręczane są w godz. 10:00 - 17:00 (osobom pracującym proponujemy podawanie adresu dostawy do firm).

Koszt dostawy:

Kurier - 25 PLN

Kurier za pobraniem - 35 PLN

Koszty przesyłek ponosi klient.

Przy zamówieniach powyżej 750,00 zł - dostawa jest bezpłatna.